woensdag 31 maart 2010

Obedience Class & Exam

IMAG0091 (Small) IMAG0093 (Small) Afgelopen zondag was er examen van mijn groep…en ik mocht niet mee doen nog! Hier zie je mijn vriendje Bram, die nog klein is (9 maanden) en het examen heeft gehaald. Had ik ook gekund hoor, maar vrouwtje was erg ziek van de winter, dus mocht ik nog niet mee doen, want we hadden teveel lessen moeten missen! Dat is erg jammer, want nu mag ik niet meer meedoen met Monique mijn favoriete trainster, die de GH2 gaat doen.  Monique is ook gek op mij hoor, ik niet alleen op haar! Tja, ik ken al die kunstjes al wel hoor, alleen wil ik vrouwtje wel eens uit proberen of ik kan rotzooien en ondeugend zijn en vooral of ik ermee weg kom. Tot nu toe lukte me dat aardig, maar vrouwtje is de laatste week erg streng geworden en nu ben ik wat in de war wat ze van me wil en wat ik nu wel of niet mag. Dus probeer ik nog een beetje stouter te zijn, misschien lukt het me dan wel weer…..maar ik moet wel beter mijn best doen als ik over 8 weken wel examen wil doen!

Last sunday there were exams for obedience in our club and group…..and I wasn’t allowed to play with them! Here you can see my friend Bram, yellow lab, which is still small (9 months) and passed the exam! I could have done that too you know, but my boss-lady was ill this winter and we couldn’t go to the classes often enough, so I wasn’t allowed to join the exams! That’s a pity as we can’t learn now from Monique, who is my favorite teacher, who is going to teach the Obedience class 2 now.Monique loves me too you know, not only I love her! I know all the tricks, but I want to see sometimes if I can get away with being naughty and listen less. Till now I was quite succesfull, but my bossy-lady is more strict the last 2 weeks and now I am a little confused, what she wants of me and what I am allowed to do or not!. So I will be a little more naughty and see if that helps…..but I have to preform better if I want to pass the exams in 8 weeks!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog heb je. En dat Bram daarin ook nog wordt genoemd... Super. En Bram vindt Flopke natuurlijk ook super lief :)
    En de komende toets, ga jij natuurlijk ook gewoon slagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi verzorgde pagina heb je hier!

    Natuurlijk gaan jullie over een paar weken ook slagen! En dan gaan we er hier vast alles over lezen. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...