vrijdag 1 maart 2013

Flopke 4 jaar!

PICT0235 (Small)Ja, kleine meisjes worden steeds maar groter! Ach groeien doet ze eigenlijk niet meer, behalve als ze teveel koekjes krijgt, dan gaat ze in de breedte! Maar dan mag ze weer wat extra flink rennen en rent ze ze er gewoon weer af!

Verder gaat Madammeke gewoon weer lekker en dat is heel wat waard! Ze mag het nu proberen zonder maagzuur remmers, dus maar eens zien of ze het zonder redt! Ze is er wel goed van opgeknapt de laatste 6 weken, dus we hebben goede hoop! De tijd zal het leren en anders is het gewoon weer terug naar 1x per dag voor de nacht.

Ze is al aardig gewend aan die hand in haar bekkie voor het slapen gaan, maar ze ontdekt  wel altijd leuke trucjes hoe ze het moment suprème kan ontwijken! “Dan ga ik lekker in mijn bench liggen en daar kom je toch niet makkelijk bij me vrouwtje!” “Nee Flopke, daar ga ik niet in klimmen om die pil achter in je bekkie te duwen! Maar als ik “koekje” roep ben je zo nieuwsgierig dat je toch echt moet komen kijken of er nog eentje te snaaien valt!”

Pak, ik heb je!

En als dat een keer niet lukt laat ik je gewoon liggen, want alleen slapen vindt je echt niks, dus dan kom je 5 minuten later toch wel kijken of je bij mij mag slapen! Dus ik ben je nog steeds te vlug af! Zo flink als je nu al bent, je blijft toch echt mijn kleine meid!PICT0233 (Small)Vandaag dus een feestdagje hier in huis! Lekker gebakje bij de koffie en voor Madammeke natuurlijk een overheerlijk botje, dat er grif in ging!

                PICT0238 (Small)PICT0241 (Small)

Vanmiddag mag ze het er lekker allemaal weer afhollen in het park!

Fijne dag verder!PICT0243 (Small)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...